You currently have
in your basket.

שאלות נפוצות

קנייה באתר:

האם עלי להירשם לאתר כדי לקנות בחנות המקוונת באתר?

​אם זוהי קנייתך הראשונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לך לקנות באתר. במידה ונרשמת בעבר כל שעליך לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך.

שכחתי סיסמה. מה עושים?

לחץ  על "שכחתי סיסמה" בעמוד כניסה לאתר, ולאחר מכן הזיני את כתובת הדוא"ל איתה נרשמת והסיסמה תישלח אליך לכתובת זו.

כיצד לשנות סיסמא באתר?

תוכלי לעדכן את כל פרטיך האישיים ואת סיסמתך בדף "החשבון שלי" .

מהי רשימת המועדפים שלי?

רשימת המועדפים מאפשרת לך לסמן פריטים בהם התעניינת , אותם תמיד תוכלי להוסיף בהמשך לעגלת הקניות כדי לקנות אותם. 

מה היא עגלת הקניות שלי?

עגלת הקניות מאפשרת לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים אשר מעוניינים לקנות. כדי להוסיף פריט לעגלה, לחץ על כפתור "קנה" הנמצא משמאל לכל פריט. בלחיצה על "עגלת הקניות" מצד שמאל למעלה בכל עמוד תוכל לראות כמה פריטים נוספו לעגלת הקנייה שלך.

מהו החשבון שלי?

מיד עם ההרשמה לאתר נוצר עבורך דף "החשבון שלי"  בו תוכל לעקוב אחרי הזמנתך, לצפות בקניות שביצעת, לעדכן את פרטיך האישיים ולצפות בעגלת הקניות האישית וברשימת המועדפים שלך.

האם מחירים בחנות אונליין זהים למחירים בחנות?

לרוב מחירי הצרכן של הפריטים באתר זהים למחירים בחנות, מלבד לפריטים אשר מפעם לפעם נמצאים במבצעים ספציפיים באתר.

לא קיבלתי אישור על הקניה שלי. מה עושים?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא פני אל שרות הלקוחות שלנו 
פנו אלינו. לסייע באמצעות הדוא"ל: jwcltd@gmail.com, או בטלפון 072-3713000.
במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שרות לקוחות שלנו יצור עמך קשר.

ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם:
1 -לאחר סיום הקניה אזל המוצר שבחרת מן המלאי.
2 -פרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת.
במקרים אלו יצור עמך שרות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות בדוא"ל: jwcltd@gmail.com, או בטלפון 072-3713000.

האם אני יכול לשנות את ההזמנה ששלחתי?

מיד לאחר שביצעת את הזמנתך ,מתחילים להכין אותה למשלוח במידה ותרצה לשנות אותה נדרש ליצור איתנו קשר בקדם לעדכון \ שינוי .

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקניה תועבר לעמוד שבו יוצג לך אישור על ביצוע הקנייה ומספר ההזמנה. אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלך תוך 48 שעות מרגע סיום הקניה.במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על הזמנתך ופרטי המשלוח.

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלום:

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כ.א.ל., ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט  ואמריקן אקספרס.

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

החיוב יתבצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. בשלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי, תתקבל הודעה על כך.

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?

כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים ללא ריבית. 
אפשרות לתשלום בתשלומים,עד 12 תשלומים ללא ריבית.

משלוחים ומעקב אחר הזמנות:

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

במשלוח עד הבית - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תגיע  אליך  בתוך מספר 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח.
*שימי לב: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאת רוב יומך- בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.
  איסוף עצמי מהחנות - ניתן לאסוף את החבילה מחנות בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 4 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?

 -איסוף עצמי מהחנות - ללא עלות – ניתן לבחירה בעת ביצוע ההזמנה.
 -משלוח עד הבית -משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה, לכל כתובת בישראל לבחירתך.
         
מהו סטטוס הזמנתי?

לאחר ביצוע הקניה,ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" ולאחר מכן בלחיצה על "ההזמנות שלי" כמו כן ישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקניה באתר.
במידה והזמנתך תקינה ישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.

החזרות והחלפות

איני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

לבירור מצב הזיכוי פנו אל שרות הלקוחות של עונות בדוא"ל דוא"ל: jwcltd@gmail.com, או בטלפון 072-3713000.

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר ?

כדי להחזיר מוצר או להחליפו באחר, עליך להשיב את המוצר  בצירוף חשבונית  מקורית. החזר כספי יתבצע ישירות לכרטיס האשראי, שבו בוצעה העסקה, בתוך 14 יום מקבלת בקשת ביטול העסקה והחזרת פריט.

קנייה מאובטחת באתר:

האם אתר מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, אתר עונות הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקניה באתר חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות (SSL-Secure Socket Layer)  פרוטוקול סטנדרטי למסחר אלקטרוני, המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?

לא. פרטי כרטיס האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכת האתר.  כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קניה בטוחה.

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

על פי הוראת חברת כרטיסי האשראי, על מנת לבצע קניה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש ספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקניה הוא אכן בעל כרטיס האשראי.
בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בין 4 ספרות.

© 2017 Schneider בניית אתרים Daronet